Strona internetowa cavaletto.pl wykorzystuje pliki cookie, które mogą być wykorzystywane do świadczenia usług na rzecz użytkownika.
Niektóre pliki cookie takie jak pliki sesyjne są niezbędne do prawidłowego działania serwisu,
inne mogą być wykorzystywane przez firmy badawcze w celach statystycznych.
Aby zaakceptować wyłącznie pliki cookie niezbędne do działania serwisu prosimy kliknąć przycisk ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE PLIKI COOKIE.
Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie prosimy kliknąć przycisk ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE PLIKI COOKIE.
Oczy tej postaci patrzą tak, jakby widziały więcej, niż chcą powiedzieć.
Zamknięta w szarości tła i fakturze surowego płótna,
jej twarz wyłania się jak duch — delikatna, a zarazem niepokojąco realna.
„Czapka Panda” Olgi Szerstobitow nie jest dziecięcym rekwizytem, lecz maską melancholii.
Biel i czerń tego przebrania to nie zabawa, lecz kontrast:
między światłem a cieniem,
między tym, co łagodne, a tym, co skrywa smutek.
Twarz dziewczyny – jak z fresku, który nie zdążył się jeszcze zetrzeć –
zamyślona, może zagubiona, może już odnaleziona, ale gdzieś indziej niż tu.
Usta wpółotwarte, jakby chciała coś powiedzieć, lecz zrezygnowała.
Oczy – jak tafla zmarzniętej wody – lustro i przepaść.
To obraz, który milczy,
ale w tej ciszy słychać wszystko:
dreszcz zimy, westchnienie samotności,
i coś, co drga jeszcze pod skórą – może nadzieja.
Praca nie jest oprawiona - możliwość oprawy na życzenie.